Katt

nordwood-themes-jt7z4CPEjEI-unsplash.jpg

Mot drömjobbet
- aktuella rekryteringar

Väx med oss - nu söker vi en B2B-säljare!

Var med på en unik tillväxtresa med ett kunnigt team i ryggen! Vi på Easoft Group är ett framgångsrikt och entreprenörsdrivet IT-bolag som erbjuder affärssystem till små- och medelstora företag inom byggbranschen. Med 25 anställda, över 500 kunder och 10 000 aktiva användare, har vi redan en stark position i Finland. Vi expanderar och har siktet inställt på att bli börsnoterade år 2025 men först ska vi växa på den svenska marknaden. Nu söker vi dig som vill utvecklas och samtidigt ansvara för att starta upp vår verksamhet och vårt dotterbolag i Sverige. Om du vill har du på sikt möjlighet att ta dig an en större roll som försäljningschef eller Country Manager.

 

Det här erbjuder vi dig
Det första du kommer att göra är att sälja och skapa en kundbas i Sverige. Du får stort ansvar från dag ett och kan påverka din egen roll, alltid med stöd från ledningen och dina kunniga kollegor i Finland. När du löser dina utmaningar är upp till dig - det viktiga är att levererar resultat och att du har nära till våra potentiella kunder som oftast finns i storstäderna. Vi är en arbetsgivare som bryr oss om våra medarbetare. Därför kommer du att erbjudas aktier i bolaget. Eftersom vi satsar på att bli nummer ett i Norden betyder det att du har möjlighet att ta del av våra framgångar. Vill du ha en avgörande roll i att skala upp Easofts verksamhet och sätta din egen prägel på företagets framtid som helhet, är det här rätt roll för dig.
 

Vad du behöver för att lyckas i rollen
Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning och förståelse för affären. Du har goda meriter från uppsökande B2B-försäljning. Eftersom vårt system hjälper våra kunder i deras dagliga affär, behöver du ha förståelse för hur företagande fungerar. Det är ett extra plus om du förstår byggbranschen. Du är van att jobba självständigt, är strukturerad och resultatfokuserad. Har du arbetat på ett företag som gjort en tillväxtresa, eller på ett startup-företag, är det meriterande. Det är också en fördel om du har arbetat med CRM och liknande affärssystem. Du ska kunna tala och skriva flytande på engelska och svenska. 

 

Ansök 

Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt. 
För mer information, kontakta Susanne Adawi på

susanne@adawi.se eller 073-633 29 90

Övrig information

Start: enligt överenskommelse. 

Omfattning: heltid, tillsvidare

Placering: enligt överenskommelse. Du behöver kunna åka till Stockholm.